שאלות נפוצות

אני לא מצליח לבצע רישום לאפליקציה

א. אם התגובה שאת/ה מקבל/ת היא "מספר הטלפון אינו מוכר במערכת" אנא פנה/י למנהל המערכת בישוב כדי שיעדכן את מספר הטלפון במערכת.

ב. אם התגובה שאת/ה מקבל/ת היא "שגיאה" אנא הסר/י את האפליקציה ונסה/י לבצע רישום מחדש. אם עדיין מתקבלת הודעת "שגיאה" אנא פנה אלינו (צרף את פרטיך בתחתית הדף ונשוב אליך)

מתקבלות אצלי התראות אך ללא צליל!

 

  • אם הטלפון שברשותך הוא מסוג שיואמי או וואווי- הורד ובצע את המדריך הנלווה.

           מדריך לטלפון שיואמי

           מדריך לטלפון וואווי

סרטונים להגדרות טלפונים מסוג שיואני/וואווי:

סרטון להגדרות טלפון שיואמי

סרטון להגדרות טלפון וואווי

אם הבעיה עדיין לא נפתרה אנא השאר/י את פרטייך בדף למטה ונשוב אליך.

אני חבר/ה בצוות חירום אך אני לא מוקפץ/ת עם צוות החירום!
  • וודא/י עם מנהל הביטחון שהנך אכן מוזן כחבר/ת צוות חירום.
  • אם ברשותך טלפון סיני (שיואמי/וואווי) וודא כי הגדרת את הגדרות האבטחה כמו שצריך (מצורפים פה המדריכים הרלוונטים)
  • מדריך הגדרות שיואמי
  • מדריך הגדרות וואווי
  • אם עדיין לא נפתרה הבעיה אנא השאר/י את פרטיך בתחתית הדף ונשוב אליך בהקדם.
אני לא מצליח לשלוח הודעות לקבוצה מסוימת למרות שאני חבר בה

אנא וודא/י עם מנהלי המערכת בישוב כי אכן את/ה מוגדר כ"מנהל/ת הקבוצה".

אם הבעיה עדיין לא נפתרה אנא השאר/י את פרטיך בתחתית העמוד וניצור עימך קשר.

אני לא מקבל התראות כלל!

א. אם מכשיר הטלפון הוא בעל תוכנת סינון כלשהי (רימון,נטספארק וכד') אנא פנה/י לספק הסינון על מנת שיאפשרו את היישומון אצלם במערכת.

ב. אם המכשיר הוא של החברה בו הינך עובד/ת אנא פנה/י לאחראי תקשורת בחברה על מנת שיאפשר ישומון זה.

ג. אם הטלפון שלך הוא מכשיר מסוג שיואמי אנא עקוב אחר המדריך הבא:

הגדרות שיואמי

ד. אם הטלפון שלך הוא מכשיר מסוג וואווי אנא פעל/י לפי המדריך הבא

הגדרות וואווי

ה. אם הבעיה לא נפתרה אנא השאר/י את פרטיך בתחתית העמוד וניצור עימך קשר.

מה עליי לעשות כחבר/ה בצוות החירום ,מה קורה בחירום?

במקרה חירום הטלפון שלכם יצפצף ותקבלו הודעה על מהות האירוע.

עליכם לסמן מגיע/לא מגיע (קחו בחשבון שמרגע שראיתם את ההודעה הינכם מסומנים כמגיעים-ברירת מחדל)

אנו ממליצים לכם לראות את הסרטון הבא ולהבין כיצד הישומון עובד במקרה חירום

סרטון צוותי חירום

מה עליי כתושב לעשות בחירום?

בשעת חירום הטלפון שלכם יצפצף (הצפצוף ייפסק בעת כניסה לאפליקציה או לאחר 30 שניות)

תקבלו הודעות רלוונטיות מצוותי החירום ואתם מתבקשים לסמן את מצבכם על ידי בחירה באחת מארבעת המצבים הרלוונטים (תקין/מצוקה/לא בבית אבל בישוב/לא בישוב)

אנו ממליצים לכל תושב לקרוא את המדריך או לצפות בסרטון המצורף על מנת שבשעת חירום תוכלו להגיב בצורה מהירה וטובה יותר.

מדריך לתושב

סרטון לתושבים

איך מורידים את היישומון?

 

ניתן ללחוץ על הקישור בתחתית דף זה. בנוסף אפשר דרך חנות האפליקציות.

מחפשים בחנות האפליקציות את AVIA NG ומורידים.

בהצלחה!

להורדת מדריך להורדת היישומון:

מדריך הורדת יישומון

להורדת סרטון הסבר על התקנת האפליקציה:

סרטון הסבר להורדת האפליקציה

מדריך להגדרות נוספות- טלפונים מסוג Xiomi
מדריך להגדרות נוספות- טלפונים מסוג Huawei

FQA - שאלות נפוצות

אני לא מצליח לבצע רישום לאפליקציה

א. אם התגובה שאת/ה מקבל/ת היא "מספר הטלפון אינו מוכר במערכת" אנא פנה/י למנהל המערכת בישוב כדי שיעדכן את מספר הטלפון במערכת.

ב. אם התגובה שאת/ה מקבל/ת היא "שגיאה" אנא הסר/י את האפליקציה ונסה/י לבצע רישום מחדש. אם עדיין מתקבלת הודעת "שגיאה" אנא פנה אלינו (צרף את פרטיך בתחתית הדף ונשוב אליך)

מתקבלות אצלי התראות אך ללא צליל!

 

  • אם הטלפון שברשותך הוא מסוג שיואמי או וואווי- הורד ובצע את המדריך הנלווה.

           מדריך לטלפון שיואמי

           מדריך לטלפון וואווי

סרטונים להגדרות טלפונים מסוג שיואני/וואווי:

סרטון להגדרות טלפון שיואמי

סרטון להגדרות טלפון וואווי

אם הבעיה עדיין לא נפתרה אנא השאר/י את פרטייך בדף למטה ונשוב אליך.

אני חבר/ה בצוות חירום אך אני לא מוקפץ/ת עם צוות החירום!
  • וודא/י עם מנהל הביטחון שהנך אכן מוזן כחבר/ת צוות חירום.
  • אם ברשותך טלפון סיני (שיואמי/וואווי) וודא כי הגדרת את הגדרות האבטחה כמו שצריך (מצורפים פה המדריכים הרלוונטים)
  • מדריך הגדרות שיואמי
  • מדריך הגדרות וואווי
  • אם עדיין לא נפתרה הבעיה אנא השאר/י את פרטיך בתחתית הדף ונשוב אליך בהקדם.
אני לא מצליח לשלוח הודעות לקבוצה מסוימת למרות שאני חבר בה

אנא וודא/י עם מנהלי המערכת בישוב כי אכן את/ה מוגדר כ"מנהל/ת הקבוצה".

אם הבעיה עדיין לא נפתרה אנא השאר/י את פרטיך בתחתית העמוד וניצור עימך קשר.

אני לא מקבל התראות כלל!

א. אם מכשיר הטלפון הוא בעל תוכנת סינון כלשהי (רימון,נטספארק וכד') אנא פנה/י לספק הסינון על מנת שיאפשרו את היישומון אצלם במערכת.

ב. אם המכשיר הוא של החברה בו הינך עובד/ת אנא פנה/י לאחראי תקשורת בחברה על מנת שיאפשר ישומון זה.

ג. אם הטלפון שלך הוא מכשיר מסוג שיואמי אנא עקוב אחר המדריך הבא:

הגדרות שיואמי

ד. אם הטלפון שלך הוא מכשיר מסוג וואווי אנא פעל/י לפי המדריך הבא

הגדרות וואווי

ה. אם הבעיה לא נפתרה אנא השאר/י את פרטיך בתחתית העמוד וניצור עימך קשר.

מה עליי לעשות כחבר/ה בצוות החירום ,מה קורה בחירום?

במקרה חירום הטלפון שלכם יצפצף ותקבלו הודעה על מהות האירוע.

עליכם לסמן מגיע/לא מגיע (קחו בחשבון שמרגע שראיתם את ההודעה הינכם מסומנים כמגיעים-ברירת מחדל)

אנו ממליצים לכם לראות את הסרטון הבא ולהבין כיצד הישומון עובד במקרה חירום

סרטון צוותי חירום

מה עליי כתושב לעשות בחירום?

בשעת חירום הטלפון שלכם יצפצף (הצפצוף ייפסק בעת כניסה לאפליקציה או לאחר 30 שניות)

תקבלו הודעות רלוונטיות מצוותי החירום ואתם מתבקשים לסמן את מצבכם על ידי בחירה באחת מארבעת המצבים הרלוונטים (תקין/מצוקה/לא בבית אבל בישוב/לא בישוב)

אנו ממליצים לכל תושב לקרוא את המדריך או לצפות בסרטון המצורף על מנת שבשעת חירום תוכלו להגיב בצורה מהירה וטובה יותר.

מדריך לתושב

סרטון לתושבים

איך מורידים את היישומון?

 

ניתן ללחוץ על הקישור בתחתית דף זה. בנוסף אפשר דרך חנות האפליקציות.

מחפשים בחנות האפליקציות את AVIA NG ומורידים.

בהצלחה!

להורדת מדריך להורדת היישומון:

מדריך הורדת יישומון

להורדת סרטון הסבר על התקנת האפליקציה:

סרטון הסבר להורדת האפליקציה

מדריך להגדרות נוספות- טלפונים מסוג Xiomi
מדריך להגדרות נוספות- טלפונים מסוג Huawei